Pencari Masalah

Monday, 12 December 2011

innovation barang harian

innovation barang harian [part 2]

> pernah x korang bayangkan barang harian kita jadi lebih efficient? 
> mesti la x pernah. kalau x mesti orang kita dah buat. 
> kalau ada pun, susah nak invest kat sini. yeke?
> contohnya macam yang kat bawah ni:

1  sudu + sepit baju = suduju
kenapa la aku x pernah fikir sudu macam ni


2 tupperware + klip = tupperklip
x masuk angin ke?agak masalah
3 tanpa nama. susah nak combine
tiada lagi gelembung di jari sebab panas ye chef

> lepas ni boleh la fikir2 sikit apa benda yang kita boleh adjust ke tambah function ke.

1 comment:

midonz said...

x penah pikir pon.. dah baca br terpikir.. boleh x mcm tu..?