Pencari Masalah

Saturday, 28 January 2012

rumah untuk dijual

> anda sedang mencari rumah? di kawasan mana?
> saya ada rumah untuk dijual iaitu di kawasan yang dikelilingi keindahan alam
> kedudukannya jugak hampir dengan laut, lebih kurang 5 minit je
> x lengkap penerangan saya ni tanpa gambar2 yang menarik
> jom tengok keadaan rumah yang nak dijual ni. mana tau berkenan dimata

1.
Photobucket
confirm tuan2 puan2 suka punya la. ikut suka nak buat apa kat tanah disekeliling rumah. nak bercucuk
tanam ke, besarkan rumah ke

2.
Photobucket
cat, keadaan rumah memang tiptop

3.
Photobucket
jalan seminit dah boleh sampai rumah api. boleh lepak sambil tengok laut

4.
Photobucket
semua lengkap. pindah masuk lenggang aje

> gambar2 dan cerita kat atas ni, semua yang ok aje. sejuk mata memandang kan
> hakikatnya :

5.
Photobucket
dari sudut lain, dekat gila kot dengan loji tenaga nuklear huhu

6.
Photobucket
anda bayangkan la sendiri

7.
Photobucket
x jelas lagi? cuba tengok ni

> nak kata murah, x jugak
> tambah tolak harganya £247,000 yakni RM1,182,655.76

Source

6 comments:

nur said...

wow..sebijik jek umh kt situ..hihi.

NugRuL SakuRa said...

hi...blog nih pun laju jer nk masuk..xde masalah..hehe

saffiya_aleesya @ echa said...

tak sanggup nak berumah kat situ...dekat giler ngn loji tenaga nuklear!!!

agak masalah said...

@nur
bagi free pun, fikir jugak la nak terima kan

@nugrul
jemput la datang ni selalu yer

@safiyya
boleh jadi mutant la orang yang duduk situ

nur said...

free pun..lau xleh duduk wat la bende len yg ssuai ngn kwasan tuh..hihiihi
aman jek duk sorng2. (yeke?)

agak masalah said...

@nur
tu yang masalahnya. kena pakai topeng dalam rumah. baru tanam pokok, mati pulak