Pencari Masalah

Wednesday, 8 February 2012

burung camar curi aiskrim

1.
Photobucket

> burung camar atau seagull ialah spesies burung laut yang mampu terbang untuk tempoh
   masa yang lama
> hampir kesemua spesis camar terdapat di Malaysia kecuali satu spesis je yang xde
> burung camar yang terdapat di Malaysia mempunyai sayap yang panjang, sempit dan
   ekor yang bercabang dua
> tu cerita kat Malaysia, post ni cerita burung kat luar negara
> kejadian burung curi aiskrim ni berlaku di persisiran pantai Britain
> post ni ada 11 gambar

2.
Photobucket

3.
Photobucket

4.
Photobucket

5.
Photobucket

6.
Photobucket

7.
Photobucket

8.
Photobucket

9.
Photobucket

10.
Photobucket
tamak sangat ni. kan dah kena pow

11.
Photobucket

> nak makan kena makan dalam bangunan kalau macamni gayanya

Sources
1, 2

3 comments:

Teesaz said...

burung camar minat esekem? gilo fakta la...kahkah

agak masalah said...

@teesaz
haha conclusion, nak lepak kat pantai ni xleh la makan aiskrim

farz zull said...

burung camar yg demand tinggi, agak2 kalau makan aiskrim kacang tu dia nak rembat jugak ker? Rasanya tak dahh.. hehehe