Pencari Masalah

Saturday, 14 January 2012

seni janggut

seni telur

> janggut umpama mahkota lelaki. suka hati je statement ni
> bergantung kepada keselesaan seorang tu, ada yang hari2 shave, ada yang simpan
   sejemput, ada yang biar panjang je
> dalam masa yang sama, kena jaga kebersihan
> kalau panjang, biarkan bersih dan kemas
> tapi kalau kes macam gambar2 ni, macamana pulak yer?

1.
Photobucket
pengorbanan yang sia2 bagi orang lain. tapi tidak untuk tuan badan

2.
Photobucket
"hewo ma neym ih hali" - hello my name is harley

3.
Photobucket
speechless

4.
Photobucket
macam tikar mengkuang dah gayanya

5.
Photobucket
boleh tahan style dia. boleh try ni

6.
Photobucket

Source

4 comments:

Lia Irdelia said...

aduhai...
macam2 pesyen janggut pun ada erk..
hehhee

Original CikTeddy said...

haiya..pelik2 maa..tp smart gak. =)

Qil_H0shi said...

aish/.pelik2.,mujur muke okey :D

agak masalah said...

@lia irdelia
ni fesyen 2012.akan datang xtau la

@cikteddy
kena gayanya memang ok. segan x segan je la nak buat

@qil_hoshi
tengok orang jugak kot baru boleh buat macamni