Pencari Masalah

Tuesday, 31 January 2012

seni telur

> harini ada post tentang seni. sebelum ni ada dah post tentang seni, cuba
   tengok seni janggut
> dah tengok? bagus. sekarang gunakan mata korang untuk cek ketelitian seni telur
> aku x tau pembuatnya guna cengkerang telur apa. mungkin angsa atau itik
> halus ukiran untuk telur ni. setiap bentuk, lekuk dibuat sebaik mungkin
> cerita banyak x leh gak, x berapa nak faham. so tengok dan komen la

1.
Photobucket
ada 2 3 layer tu

2.
Photobucket

3.
Photobucket

4.
Photobucket
dah terjawab soalan korang, macamana dia buat?

5.
Photobucket

6.
Photobucket

7.
Photobucket

8.
Photobucket

> mesti penat nak buat ni. dah nak siap, tiba2 pecah. memang tepuk dahi

Source

6 comments:

epaa chenta said...

wauuu; menarik kot. telur pun boley jadi seni

O CIKTEDDY said...

mesti crewet nk buat ni..

Hanif said...

mak aiii!!! kreatif betul

agak masalah said...

@epaa
tangan berseni. bagi kulit pokok pun jadi seni agaknya

@cikteddy
tengok alatan dia pun dah tau susah wo

@hanif
try la buat. tah apa jadi. sudahnya kita buang je haha

farz zull said...

perghh, mantopp, seni kreatif yg quite giler..:)

agak masalah said...

@farz zull
try la buat, terus jadi telur dadar hehe