Pencari Masalah

Wednesday, 18 January 2012

mencari sesuap nasi

> lokasi : China
> 3 orang adik beradik (yela kot) macam biasa pergi cari tempat yang sesuai untuk bekerja
> dorang bawak peralatan yang akan digunakan lagi
> tujuan bawak semua benda ni untuk cari income, yakni duit dan makanan
> hidup kat sana memang susah
> macam biasa la, yang kaya makin kaya, yang miskin makin miskin

1.
Photobucket
abaikan orang dewasa tersebut. hiasan semata2

2.
Photobucket

3.
Photobucket
ni la kerja diorang

4.
Photobucket

5.
Photobucket

6.
Photobucket
tanpa menghiraukan keselamatan sendiri

7.
Photobucket

8.
Photobucket

9.
Photobucket

10.
Photobucket

11.
Photobucket

12.
Photobucket

13.
Photobucket

> diorang masih kecik untuk faham kenapa kena buat macamni
> tu yang happy aje dapat makan aiskrim
> yang penting diorang tau macamana nak survive
> xde info tentang ibubapa dorang ni

Source

5 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

ketabahan hidup ..

Hanif said...

survival...yekkkk

Hanif Idrus said...

jom exchage bloglist
http://hanifidrus.blogspot.com/p/bloglist-hanif.html

midonz said...

Adoiyai.. terharunya...

agak masalah said...

@mohdhazlan
tekanan hidup memaksa dorang buat macamni. apakan daya, berjuang untuk hidup

@hanif
yekk kenapa. kan makanan tu

@hanif idrus
nanti sy godek2 blog incik yer

@midonz
moga2 terus bersemangat dorang cari sumber makanan