Pencari Masalah

Thursday, 5 January 2012

jambatan gantung yang amat bahaya - Husaini hanging bridge

> jambatan gantung/tali dinamakan sempena kegunaan tali untuk menghasilkan jambatan tali. haa pening
> fungsi jambatan jenis ni sama macam jambatan batu. gunanya untuk seberang sungai, gaung ke
> berbalik kepada tajuk, post harini tentang jambatan gantung kat pakistan
> jambatannya dah reput, tergantung tinggi dari tasik dan beberapa tempat pijak dah hilang
> jangan ingat jambatan reput xde nama. namanya husaini
> orang tempatan terpaksa guna jambatan ni untuk melancong ke utara pakistan

1.
Photobucket
xnak panjang pulak kan jambatannya

2.
Photobucket
macam lalu kat tempat yang ada periuk api

3.
Photobucket

4.
Photobucket
kalau jatuh, good bye je yang mampu diucapkan

5.
Photobucket

> jambatan ni ada 2. kalau tengok gambar, 1 macam dah x boleh pakai
> mungkin ni je jalan utama penduduk nak ke tempat lain

Source

3 comments:

Shafiq said...

MAK AIH... bahaya betul..

agak masalah said...

@shafiq
nak buat cammane lagi, tu je jalan untuk dorang

Nancy Poh said...

haish...ni lagi lah bahaya...@Beranikah anda memandu di atas jambatan ini?